Gemensamma intressen

Gemensamma intressen

Både Tassa och Nemo vill gärna ha kontroll över vad som händer utanför huset. Därför sitter de ofta vid det där fönstret, som är så lämpligt placerat för dem, och tittar ut. Nemo ser ibland något som får honom att hacka tänder och "vispa" med svansen och Tassa ser ibland något som gör att hon anser sig tvungen att skälla. Det kanske inte är samma saker, som får dem att reagera.

Jag har tagit bort en heltäckningsmatta i trappan men inte gjort färdigt. Det visade sig att det var en linoleummatta under och jag orkade inte sätta igång och skrapa en gång till och ta bort även den. När jag känner mig redo skall jag behandla linoleummattan istället. Det lär ska gå att få den lite finare men då måste ALLT lim vara helt borta. Det är det nog inte nu, det är därför som jag inte gjort färdigt. Skall jag fotografera där måste jag nog göra klart förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback