Tassa och Nemo

Tassa och Nemo  Tassa och Nemo
Tassa och Nemo Det är helt klart att Tassa blivit helt betagen i Nemo. Hon kan inte låta bli honom och han verkar inte tycka illa om uppvaktningen. Han leker med Tassa på samma sätt som hon leker med Moses. Nemo biter Tassa och daskar till henne med tassen ibland och hon har en ängels tålamod. Hon finner sig i allt han gör. Det ser faktiskt ut som om Moses fått slut av Tassa.

Idag har vi äntligen fått pellets och det är varmt och skönt här nu. Jag tror att även min övriga familj tycker det är skönt. Just nu ligger de och sover. Tassa och jag har vallat lite när det var klart med pelletsen och Tassa var duktig som vanligt. Det låter något va? Jag har varit duktig idag och tvättat fönster, satt upp röda gardiner och hängt upp adventstjärna och ljusstake. Förr gjorde jag inget av det förrän fredagen före advent men numera tar det längre tid så jag måste börja redan på torsdagen.  Jag måste ju blogga också.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hörrdu, det är inte första advent förrän på söndag så nog hade du hunnit ändå :o)
Vi ses då!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback