Kommer jag att bli en samlare

Nu har Nemos förra matte varit här och lämnat ännu en katt, Titus. Han tyckte inte om att åka bil så han mådde väl inte så bra när han kom. Det märktes att Nemo och Titus kom ihåg varandra. Nemo, som var på hemmaplan, var väldigt framåt och försökte leka med Titus direkt. Titus däremot var inte på lekhumör. Nemo tog med honom upp till övervåningen, det såg ut som om han ville visa Titus runt. Titus stannade på övervåningen och har fortfarande inte kommit ner. Han har ju varit här flera timmar nu men han får väl vara ifred tills han vågar sig ner.

  Titus  Titus och Nemo

Här undersöker Titus Nemos korg. Om han också gillar den korgen så måste jag köpa en likadan till honom. 

Nu hoppas jag bara att det går bra med Titus. Han verkar vara en trevlig katt han också och han har träffat hundar förut så det borde gå bra. Men sedan får det nog räcka med katter annars blir det så där att jag inte orkar ta hand om dem, som det blir med samlare. Skulle det dyka upp flera katter som behöver nytt hem så kan jag hänvisa till Ewa, hon har också lite samlartendenser.....

Kommentarer
Postat av: Ewa

Bevare mig väl, jag vill inte ha några fler katter! Inte hundar heller, även om det kanske verkar så. Det verkar ju vara en jämn fördelning nu: Du har två katter och två hundar och jag har fyra katter och fyra hundar. Du har rätt förstås, jag är en värre samlare än du... ;-)
Ses vi till helgen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback