Inlägg nummer två

Jag skrev ett inlägg tidigare i kväll men det gick inte att ladda upp, jag vet inte om det är telias server eller Blogsofts som krånglar men det verkar vara den sistnämnda. I alla fall var det skönt att ni slapp läsa det inlägget, det var bara skryt om hur bra det gått att valla i dag. Det gjorde faktiskt det, det strulade lite, mina tackor fick syn på Britts ungtackor och de skulle absolut till varandra men det gick bra. Det var enda gången jag skrek. Jag skrek vääääänster och Tassa gick höger. Hon är väldigt högervriden den hunden, till skillnad från matte som är åt vänster. Men annars gick det väldigt bra. Men det fick ni inte veta.

I morgon skall jag till Örebro. Jag skall göra ett jobb där som tar ett par timmar och sedan skall jag (kanske) få välja husvagnsplats till sommaren, om han som har hand om det kan komma dit då. Jag hoppas ju att jag får jobba i sommar också och då är det bra att ha husvagnen stå där. Jag räknar med att det kan vara praktiskt på flera sätt, jag kan hälsa på vänner och bekanta i Örebro. Det har varit svårt med hundarna, endera har de hund själva eller annars är de allergiska. Jag har ju mina barn och barnbarn också i Örebro så det skall bli kul att kunna bo där. Jag bodde ju i vagnen förra sommaren men jag köpte den sent så det blev inte så många gånger. Jag hade den stod hos en bonde då, det var jättebra men jag kände hela tiden att jag var i vägen. Inte så att de verkade tycka det, utan det låg hos mig. Jag hade ju tillgång till toalett och dusch i ett hus intill poolen. Skall de bada och sola så är det ju inte så kul för dem om jag är där. Jag bodde några nätter på den platsen som jag tingat nu. Det är en liten camping intill Svartån och Karlslund och det är en husvagnsförening så det är billigt om man bokar hela säsongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback