Inlägg som försvinner

Nyss kom jag in efter att ha varit ute och "snickrat" vid min lagård. När jag satte mig vid datorn upptäckte jag ett färdigskrivet inlägg, som jag trodde jag hade publicerat men det hade strandat på rubriken. Jag hittade på en rubrik, som jag skrev dit och klickade på Spara och Publicera. Då visade det sig att jag hade blivit utloggat och inlägget försvann. Sådana gånger tycker jag att inlägget borde finnas kvar åtminstone men så funkar det inte. Nu orkar jag inte skriva om det men det var ändå bara det vanliga gnället. Ibland går vallningen bra och då skriver jag att Tassa är så duktig, ibland går det dåligt, då skriver jag att jag är slarvig, trög, dum, orättvis, stel, argsint, fantasilös mm mm. Men det är skönt att få skriva ner det. Idag gick det både bra och dåligt så det var båda delarna.

Kommentarer
Postat av: gail

det måste går dåligt ibland för att du ska kunna veta när det går bra, eller hur.
vi ses imorgon

2007-04-25 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback