Kattlucka

Idag har jag inte hunnit valla något. Men jag har satt in en kattlucka. Så här blev det. Bara att byta dörr. Får väl spika på några bräder så jag vågar sova här i natt.


[kattlucka.jpg]

Nej, jag bara skojade. Här nedan ser ni resultatet. Jag har satt den på garagedörren. Det ser bra ut på lite håll men dörren är gammal så den hålls nästan bara ihop av målarfärgen. Optimist som jag är så hoppas jag att det skall hålla ett tag.

100071-77

Katten har just gått igenom så han har sett att det fungerar. Nu får han försöka fundera ut hur han skall öppna luckan. Jag får väl träna katterna, locka med någon gott kattgodis. Det har de aldrig fått något av mig så de tror väl att det är något fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback