Utmaning

Jag antar att det är någon annan Mona, som Ewa har utmanat. Jag gillar ju inte utmaningar men nu vill jag så gärna berätta om Mig Själv och mitt händelserika liv, så jag sätter igång.

Åtta program kan jag inte få ihop. Jag tittar bara på Mannen som talar med hundar, Beck-filmer och vissa program på Animal Planet och Bonde söker fru när jag kommer ihåg det. Det är inte så ofta.

Vad jag gjorde igår kommer jag knappast ihåg. Steg upp, rastade hundarna, skötte fåren, promenad med hundarna, åt lunch, skötte fåren, promenerade med hundarna, bloggade, promenerade med hundarna, gick och lade mig.

Åtta (eller 16) saker jag ser fram emot:. Våren, ljuset, värmen x 8 (eller 16).

På min önskelista: PENGAR x hur mycket som helst.

Det var ju inte så svårt. Jag utmanar ingen särskild så slipper jag nog bli utmanad. Men den som vill får gärna skriva om Sig Själv x 8. Märkligt - jag tycker att jag lever ett så bra liv, det ser ju inte så märkvärdigt ut när jag skriver ner det.......

Kommentarer
Postat av: Ewa utmanaren

jag visste väl att du skulle haka på;-) jag tycker det låter som ett bra liv.

Postat av: gail

hatar utmaningar grrrr

2008-12-06 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback